Kalas

Stort tack till alla som kom på Pontus 2 årskalas, det var mycket uppskattat att ni var här och han blev väldigt glad för alla presenter som han så fräckt slet ut näven på er när ni kom.  På kvällen hade vi en väldigt trött kille som bad om att få gå och lägga sig, så vi körde verkligen slut på honom under dagen!image49image50

Apropå husvisningen så var det inget att ha och det var hela familjen överens om, som tur var. Men det är alltid kul att kolla runt lite på marknaden och se vad som erbjuds....

Nu har jag precis börjat en ny kurs, så nu kommer min systemångest; var ska jag vara, när ska jag vara, vad ska läsas, när ska läsas, vad ska jag skriva om i fördjupningsarbetet??? Usch, usch, men snart är det sommarlov och då ska jag njuuuta!

J: ha nu en toppen bra semester, jag är sååå avundsjuk på dig!


Kommentarer
tant T

nu har jag hittat tillbaka det var roligt att läsa och hade jag mkt att ta igen. Har ett förslag för att jag e intresserad att nästa gång det e hus titt så lägger ni in en länk så att vi också kan vara med... ni kanske tycker att det blir jobbigt att folk lägger sig i men iaf jag lovar att knipa igen... längtar nu efter en innblick i hussugenhetsvärlden! Kram

2008-04-03 @ 09:28:18
Lina

Hussugenhetsvärlden??? Hmmm...

2008-04-03 @ 15:14:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0