Länge sen!

Nu var det länge sen jag gjorde en uppdatering här. Hade gärna fått med lite bilder för mitt estetiska sinnes skull, men tyvärr hinns inte det med idag. J & T, tack för igårkvällen, mycket trevligt, vi borde ses oftare (gammal klyscha, som den här gången känns helt rätt). T: jag är oerhört stolt och imponerad av dig!!!!

Ikväll blir det 30-års fest, skoj, skoj och under dagen så ska vi fylla Pontus sandlåda med sand, så nu kanske vi slipper att Pontus förflyttar allt vårt grus ifrån grusgången till altanen och att han istället nöjer sig med att sitta i sin sandlåda och leka.

Apropå att lägga ut husen som vi är intresserade av? Jag har kommit på att det kanske är en dum idé, tänk om många läser här och då också blir intresserade av just det huset som vi vill ha, då kanske budgivningen sätter stopp för oss :(
Så T, vill du ha en egen nyckel till vår källare så ska vi nog knipa käft om det här drömhuset :) Självklart ska ni få följa gången ändå, men en länk blir nog för mycket skyltning!

Näe...sanden kallar!


Kommentarer
J

Kolla upp dina helger!

2008-04-28 @ 19:07:26
Lina

Jag säger ju att jag är ledig hela maj, men det är ju du som ska på massa möhippor o alla andra som jobbar helger :) Vi får snacka om det i helgen när vi är hela gänget!!

2008-04-30 @ 13:08:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0