Licens

Är så lycklig, äntligen har Pontus ena läkemedel fått godkänd licens så nu slipper vi att betala det utöver högkostnadskyddet, känns underbart. Det tog lite tid och bra motiveringar från vår läkare, men nu så...

I övrigt är det ganska kasst, vaknade i morse och mådde pest och pina. Skulle egentligen åkt iväg till min studiekamrat och börjat skriva på vår slutdiskussion, men min mage ballade ur och jag vågade inte lämna toaletten allt för lång stund. Jag ringde Andreas så fick han åka hem och sedan köra Pontus till sin dagmamma, medan jag la mig och sov i tre timmar till, mycket skönt. Har förstått nu att det är dags att tänka på att vi är två i min kropp, för i lördags fick jag lite förvärkar och fick lägga mig ner på soffan i några timmar på kvällen. Det var väl resultatet efter ett hårt arbetspass med renovering, så nu ska jag börja lyssna på kroppens signaler lite mer och det var väl en signal i morse (ja, alltså morse som morgon och inte som i morsekommunikation) också kan jag tänka mig.

Jaja, renoveringen börjar iallafall att arta sig, Pontus rum blev helt klart tack vare barnpassning av både farmor, farfar och mormor, morfar. Vardagsrummet är vi snart i hamn med, så sedan ska det bara packas en hel del till och nu vill jag bara flytta in och känna lugnet, om det nu kan infinna sig mitt i allting.

Glöm inte Porthälla Scoutkårs julbasar nu på lördag mellan 10.00-13.00 på Tiondevägen 6 i Partille...själv kommer jag att ägna många kvällar denna vecka åt just denna, så hoppas verkligen att det kommer mycket folk, så mitt slit blir värt nåt.



Kommentarer
J

Jag får bara panik när jag ser ditt inlägg. Shit, alltså. Lyd din insikt.

2008-12-01 @ 16:48:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0