Regn överallt!

Usch, morgonen tillbringade jag o Pontus på sjukhuset för en rutinröntgen av hans lungor och hjärta, dock får man inget svar förrän man ska till ordinarie läkaren, men men, det känns som om allting är som det ska. Tråkigt bara att sitta och vänta så länge med blöta kläder, för lat som jag är orkade jag inte ta av mig mina genomblöta regnbyxor utan lät fukten påminna mig om en ännu blötare promenad hem.

Väl hemma är det bara plugg som gäller för snart ska Pontus hämtas hos dagmamman igen och ikväll ska söstra mi passa honom, då jag o Andreas ska på styrelsemöte.

Hoppas att alla ni där ute får en euforisk dag trots det eviga regnandet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0