ADHD

Hjälp, sitter och skriver och skriver för fullt. Har tre veckor på mig att få ihop ett fördjupningsarbete på 15 sidor om "Flickor med ADHD", så det är det som fyller min hjärna just nu!

Idag var vi hos läkaren med Pontus på rutinkontroll och det verkade som att gojset i lungan fortfarande är kvar, så nu ska vi tillbaka vecka 28 för röntgen och se om den nya medicineringen verkar ha hjälpt. Annars blir det sövning och utsugning av lungan som är nästa steg, men jag håller tummarna för att vi ska slippa det! Annars mår han som en prins, förutom att han gick rakt in i en parkerad bil idag och skrubbade näsa, samt fick äta lite grus, men har man inte ögonen med sig så är det lätt hänt, jag menar, bilar på parkeringar tillhör ju inte vanligheten :)

T: läste ditt mail till min make och jag jublade, 10 kg, BRAVO!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0