Onsdagsrapport

Tänkte göra en liten helgresumé: fredagskvällen tillbringade vi på Liseberg, inte så mycket för Pontus skull utan för att vi själva kände för att hitta på nåt skoj. Nya Evert Taube stället var mysigt och väldigt påkostat, tänk att få ett ställe helt uppkallat efter sig själv, med bara info om sitt eget liv. Jag blev lite deppad över att mitt eget liv inte alls kändes så spännande och spektakulärt.

I lördags var det Göteborgsvarv och en av Andreas jobbarkompisar sprang, så vi packa en picknick-väska och åkte in till Slottskogen. Där var det grymt mycket folk och en härlig vårstämmning. Efter att Pontus fått klappa lite hängbuksvin och getter, somnade han lycklig i vagnen en stund och vi passade på att kolla in målgången.

Söndagen var hemmadag med bullbak och utrensning av vår "gaskammare", kändes härligt att få slängt flera sopsäckar med grejer som inte används sedan vi flyttade hit för 4 år sedan.

Har jag föresten nämt att Pontus har tagit sitt första simmärke- baddarenimage54...åh...vilken stolt kille han var då, med två stolta föräldrar :)

Under veckan som gått har jag faktiskt tagit mig i kragen och vikarierat litegrann, även jag måste ju införskaffa lite pengar till hushållet, så idag måste jag försöka fokusera på mitt fördjupningsarbete så det kan bli klart någon gång.


Kommentarer
Anonym

Pontus har en stolt tant. Vilken kille, baddaren! Då är det dags att skaffa märkestavla.

2008-05-21 @ 19:27:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0