Äntligen lite kyla

Åh, blev så glad i helgen när man kunde sitta inne och titta ut på den underbara solen som var påväg upp över de gnistrande iskristallerna i trädgården och sakta följa dess väg mot upptining.



Pontus och jag passade på att tömma sandlådan på all sand inför flytten, ett arbete som tog tid och bidrog till mycket lera som tacksamt sköljdes över Pontus byxor. Vi fortsatte sedan att packa lådor inomhus, för nu börjar det närma sig...



Åsså till sist, en liten uppdatering ifrån Svempa: Jag mår kanon i mammas mage, och igår på IFK-matchen så hjälpte jag lirarna på vägen genom att sparka så hårt jag kunde, tyvärr puttade mamma till mig hela tiden, så jag fick aldrig till någon såndär fullträff, men jag har lovat mig själv att ta efter nu när Nicklas Alexandersson tackade för sig.
Roligast är nog ändå när mamma försöker sitta still och skriva framför datorn eller lyssna på en föreläsning, för då kan jag bara inte hålla mig stilla och jag märker så väl att hon blir lite distraherad, men det struntar jag blankt i :)



Här inne är jag, ungefär 24 veckor gammal...(22 oktober 2008)


Kommentarer
J

Go Svempa!

2008-11-05 @ 13:51:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0