PONTUS

Ja, idag är det den 20 november och därmed Pontus namnsdag, men inte en enda i hans vänskapskrets har kommit ihåg detta, knappt hans föräldrar, vi kom på det nu precis innan han skulle gå och lägga sig. Konstigt, första levnadsåret då uppmärksammades varje månad och alla speciella dagar av både hans mormor och moster, men nu när han blir äldre, då....?! :)
Jaja, själv blev jag av med min namnsdag, som innan var den 20 maj, till förmån för något annat konstigt namn. Jag menar, det finns ganska många Linor, men Sylvestrar har jag få i min bekantskapskrets, men han har fått årets sista dag ändå, för att bara nämna någon....

Det där med namnsdagar ger jag egentligen ingenting för, samma med mors- och farsdag, varför ska allting firas? Näe..det räcker med födelsedagar för barn och julafton...min egen födelsedag glömmer jag oftast bort och firas väldigt sällan, så ni som känner att ni missat denna viktiga dag för Pontus skull.... glöm det, men glöm för all del inte den 30 november då min make har namnsdag, han är supernoga :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0