Bebis


Nu börjar nog tjugofemöringen trilla ner hos unge herr Marmin att det faktiskt finns någonting i mammas mage. Oidentifierbart dessvärre, men igår var han bara tvungen att pussa och klappa magen många gånger. Överhuvudtaget så var han väldigt noga med att sitta i soffan och "musa" med sin mamma och även säga "Godnatt mamma", vilket jag aldrig hört innan, utan bara "Godnatt alla barn", som han fått från Anki & Pytte på bolibompa. Än så länge mår magen som den ska och även magens tillhörare, som nu bara har 1 1/2 vecka kvar på praktiken och ska bli bedömd av sin VFU-ledare på måndag....hua...men det ska nog gå bra, det är ju ingenting nytt egentligen efter 3,5 år.

Nu kan nästan nedräkningen till examen börja...ska bli skönt men samtidigt lite skrämmande eftersom jag vant mig vid att ha många dagar hemma med självstudier som jag kan lägag upp lite hur jag vill, men snart blir det ett schema som jag ju måste följa om jag vill ha någon lön :)

Annars flyter livet på som det ska och jag börjar känna att hösten nog ändå kan bli ganska härlig, som till helgen då en efterlängtad födelsedagspresent stundar tillsammans med tanterna grön, brun och gredelin....längtar sååååå.....


Kommentarer
Tant grön

Gött att vår lille kille är snäll mot nyingen. Hoppas det håller i sig även när han förstår vad det är.



Nu bär det snart av. Gött ska det bli!

2008-10-11 @ 09:58:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0