Annons + ultraljud

Nu ligger vårt hem ute till allmän beskådan, känns lite kusligt, men samtidigt så har man nog börjat att förlika sig med att flytten går ganska så snart iallafall....

För alla nyfikna själar: http://www.svenskfast.se/Templates/ObjectView.aspx?objectid=3I8BIMFHF1U796B7

Har precis varit på ultraljud och det resulterade i att beräknad nedkomst ändrades från Andreas födelsedag den 8 februari till den 11 februari, vilket i och för sig känns bra för då har jag större chans att hinna med allting i skolan först.
Efter nogrann kontroll så såg även läkaren att organen låg på "rätt" sida, så det känns ganska skönt. Dock kan ju vårt nästa barn ändå få PCD eftersom det bara är 50% av alla med PCD som har spegelvända organ, så mitt lille mattesnille till hjärna funderar kring om det då bara blir 12,5% risk att nästa barn blir sjukt eftersom det från början var 25% risk....nja...min matematiska make hävdar att man inte kan tänka så. Men tänker gör jag ändå, vad han än säger!

Könet?? Näe...ville inte veta och läkaren tyckte att det var lite tidigt att säga exakt, så vi avvaktar till nästa år då klimpen dimper ner.

 
Har han/hon sin mammas näsa eller????


Kommentarer
J

Var och inne, tittade på bilderna. Snacka om att det blev opersonligt. Jag röstar för den tidigare looken.



Typiskt en blandning av era näsor...:)

2008-09-09 @ 16:53:59
t

Hallå där! Ja det var lite skyllnad i radhuset! Min nya kompis ser bra ut iaf! Ska bli spännande när han/hon kommer ut och leker! Ta hand om dig kram

2008-09-09 @ 23:09:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0