Full rulle....

Nu börjar jag inse vart denhär hösten ska barka hän... har ganska mycket att tänka på just nu, men samtidigt känner jag mig superpigg och tillfreds med livet. Praktiken går som på räls och jag känner mig säker i min roll vilket är underbart, dock är man ganska trött på kvällarna och bara tanken på att sedan sätta sig ner framför skärmen igen och skriva arbete känns tungt. Magen känns också ganska tung, med tanke på att det är många olika kroppsställningar under en dag på en förskola och ibland är det tufft att skutta omkring på golvet när man är lite större än man brukar vara :) Lite kickar känns allt av ibland, men det är framförallt när mamman slappar framför TV´n, troligtvis är det ett tecken på att jag borde röra mer på mig:)

I tisdags sålde vi vårt hus, så nu är det bara några månader kvar tills flyttlasset går och det känns både spännande och skrämmande, men det blir säkert bra tillslut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0