10 års jubileum

På lördag firar jag och Andreas att vi varit tillsammans i 10 år...YIPPI! Det känns som en evighet och det är det väl nästan också.

Blir lite sentimental faktiskt så här är den första (och enda) dikt som jag fått av honom:

Tänk dig en höst
utan löv och blåst
Tänk dig en vinter
utan snö och frost
Tänk dig en vår
utan fåglar som kvittrar
Tänk dig en sommar
utan havet som glittrar
Så är en dag för mig
utan Dig!

Den står på en skrynklig post-it lapp som ligger i tryggt förvar i min plånbok och har gjort det sedan jag fick den för kanske 9 år sedan....



Det var tider det!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0