Lalandia

Har haft en underbar släkthelg i Danmark och Lalandia med hur mycket bad som helst... Leklandet var också uppskattat och vi tog ett par turer nere på stranden med draken också eftersom det var underbart soligt väder hela helgen. Pontus simmar nu ca 7 meter själv under vattnet och Moa är inte sen att hänga på ner under vattnet. Första dagen tillbringade jag själv med barnen eftersom Andreas åkte till Tyskland och handlade. Detta var kanske inte så genomtänkt med tanke på att båsen i omklädningsrummen inte var anpassade till en mamma och två barn, utan bara för en person. Jag var genomsvettig efter omklädningen och Moa sov gott ända tills vi kom in i badhuset då hon helt plötsligt inte skulle sova mera, vilket innebar att jag fick bada med båda barnen. Det gick bra tillslut eftersom Pontus var snäll och hjälpsam, men jag rekommenderar starkt att vara minst två vuxna under sådana strapatser.




Helgen gick i grönt, vilket var skönt när vi kom hem, för det var i stort sett bara en tvätt som behövde gå igenom maskinen, nämligen den gröna. Någonting att tänka på när man är ute och reser, det är himla praktiskt.

Bilder kommer inom kort, så snart jag får en sekund över där hemma. Allting går i ett just nu, jobb, barn, kvällsmöten, hem....tja, just nu är jag och Andreas glada om vi hinner säga "hej" till varandra i dörren!

Tandläkaren väntar i eftermiddag, då blir det borrning, ingenting som jag ser fram emot, men dock ett måste, ett dyrt måste dessutom :(



Kommentarer
Anonym

Vilka härlig pärla som är i bollhavet!

2009-08-25 @ 20:55:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0