Ananas

Nu ger jag snart upp. Testade igår att äta mängder med färsk ananas för det har jag hört ska sätta fart på en förlossning, men näedå, Svempa är inte alls redo att möta världen.
 

Nu har jag snart testat allting, så det är väl kanske läge att bara lägga sig ner och tänka på någonting annat, så kommer han säkert när jag är minst beredd, precis som Pontus gjorde. Tänk ändå att det kan te sig så olika på första och andra barnet, helt otroligt (och jag som vill ha 3 barn....hua!).

Nu börjar mitt Matterhorn-pussel på 1000 bitar att ta fart iallafall, jag är som fastklistrad på kvällarna och bara pusslar och nu är det inte långt kvar. Tråkigt bara att motivet inte är tillräckligt kul för att rama in, så det kommer sluta med att man ska ta isär hela pusslet när det väl är klart. Snacka om moment 22!
Andreas fick däremot (när han fyllde 31 år förra söndagen) ett roligt pussel av sin bror och svägerska som de gjort av ett foto taget på vår bröllopsdag, det ska bli superkul att börja med det och se vad det blir för fint motiv och det kan nog vara värt att rama in efteråt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0