Förvärkar

Ajajaj, nu är varje dag en pina, inget kul alls, men Svempa verkar helt nöjd. Bara för att jag har varit helt bombsäker under alla dessa månader att han ska titta ut för tidigt, så börjar jag nu att tveka. Jag kommer säkert få gå med dessa förvärkar i fyra veckor till bara för att jag varit så säker...

Idag har vi varit på personligt möte på försäkringskassan (som det ju blåser snålt kring) för att motivera varför vi vill ha förlängt vårdbidrag för Pontus och det kändes ganska okej, så nu är det bara att hålla tummarna. Andreas fick extra mycket motivation av detta så han o Pontus har kört hårda träningspass nu på kvällen för att verkligen få upp allt slem, vilket gjorde den minsta gossen oerhört trött så nu sover han nog som en stock hela natten.

De behagade även mig med att baka en kladdkaka, vilket Pontus klarade galant nästan helt utan hjälp och den blev suverän, så ibland känns livet underbart :)


Kommentarer
M

Håller tummarna för dig, även om jag inte riktigt är säker på vad det bästa alternativet är just nu. Det vore ju bra för Svempa om han kunde stanna inne lite till, men förvärkar låter inte som nån höjdare. Kram

2009-01-27 @ 23:37:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0