2 års jubileum

Jippi, idag  09-10-10 har jag haft denna blogg i 2 år! Tiden går fort när man har roligt och det har jag verkligen haft. Just nu känns det extra kul för nu har jag ju inte så mycket annat att skriva på, som jag hade när jag studerade. Därför blir detta mitt skrivarforum....måste ju ha den dagliga dosen av skrift varje dag :)

Dagen blir spännande med lite presentköp på morgonen, picknick med Pontus förskola, samt inflyttningsfest. Andreas drog det kortaste stråt och befinner sig nu på förskolan och städar, själv sitter jag med halsont och två barn varav en inte har sovit så mycket inatt. Han klagade på ont i huvudet och halsen, så vi får väl se hur han mår nu när han vaknar. Moa håller på att bryta sig in i en symaskins väska från 1800-talet, vilket inte verkar lyckas helt som tur är.

Tack till alla som följer min blogg, hoppas att ni fått njuta litegrann av mitt, inte så väldigt händelserika liv!!!


Kommentarer
Grannen

Inte så händelserika liv????? Om inte du har ett händelserikt liv, vem har det då?

2009-10-15 @ 09:48:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0