Vegetariska hundar???

Jorå, man kan nästan tro det, men vår (läs mammas o pappas) vovve Chiva äter allt, och då menar jag allt. Ett tag slängde mamma in morötter till henne istället för mumisga märgben och hon tuggade som bara den. Idag när vi skulle börja vår 2-timmars promenad var vi tvungna att vänta in hunden som stod och tuggade på ett ÄPPLE!



En härlig promenad blev det med en sovande Moa i vagnen och en lycklig Pontus på förskolan.

Dagens sanning: "Mamma, Moa är liten och jag är storebror, så jag tar hand om Moa, men inte när jag är på förskolan, för då är hon för liten."



Akta er, för vi kan biiiiiitas!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0