Thailand

Åh, så får man veta att ens mamma har bokat en resa till Thailand kring nyår i två veckor för oss allihop. Hoppsan, här går det undan. Känns helt underbart att få komma bort till solen och bara njuta. Lite tråkigt dock att R inte kan följa med pga. studier, men sånt är livet. Vi får klara oss utan honom och ta hand om "söstra mi" lite extra istället.



Karon beach blir det och hotellet har tre pooler i tre trädgårdar, så där kommer nog floristen att trivas :) Vi andra också för den delen hoppas jag. Så är det mest googlande kring detta, för att kolla in vad vi ska hitta på och så....åh...lääääängtar.

Men innan dess så stundar bröllop med R och T, där vi är värdpar, så det finns allt lite att fixa och trixa med inför det också.

Moa har dragit på sig någon form av förkylning, så hon har haft 40 graders feber i några dagar. Ingen influensa iallafall enligt läkaren som kollade på henne idag, eftersom vi ska vara vaksamma inför Pontus, så inte någon i familjen drabbas och sedan smittar honom innan han fått vaccin. Stor skillnad på barn och barn. När Pontus får feber så sover han sig igenom hela dagarna, men Moa, hon är pigg som sjutton och sover bara någon gång extra per dag. Det är svårt att inse att hon är sjuk, när hon inte verkar särskilt tagen.


Kommentarer
J

Å, vad skönt. Lyxigt! Jag längtar också till vår resa :) DÅ har vi båda något att se framemot nu under den gråa hösten!



F börjar bli orolig för influensan och han vill att jag skall fixa vaccin till oss via mitt jobb. Jag börjar också tycka det är lite obehagligt att sitta på flyget där alla äckliga saker sprids runt. Vi skall skaffa munskydd :)

2009-09-03 @ 19:29:01
Anonym

Vart var det ni skulle nu då? Håller med om influensaskräcken, men jag tror att meida sjåsar upp det väldigt!

2009-09-03 @ 20:48:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0