Matförgiftad?

Var på julbord igår kväll, mycket trevligt, men när jag kom hem så kräktes jag som en liten blå. Hela natten vaknade jag med två timmars mellanrum och kräktes tills det inte fanns någonting kvar...urk! Idag har jag varit enormt seg och svårt att bygga upp magen igen, men det tar sig. Nu vankas två rostade mackor iallafall!
Känns som att jag inte jobbat mycket alls det senaste, är det inte barnen som är sjuka så är det jag, bara mannen som klarar sig utan någon som helst åkomma.


Kommentarer
Svärmor

Din stackare, det var ju som sagt var, inte så länge sedan du mådde dåligt. Krya på dig!

2010-12-08 @ 22:14:35
Anna

Hos oss kommer vi egentligen inte heller ihåg namnsdagarna särskilt ofta. Men man blir ju lite glad när det kommer ett kort på posten. Speciellt nu när jag bor en bit bort. Tycker det är konstigt det där att de tar bort namn och sätter dit nya. Det är väl vad det är?

Vi ses till jul! :)

2010-12-12 @ 18:25:04
URL: http://annasmyckeform.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0