ARN

Har du inte sett filmerna så har vi dem till låns. Trodde aldrig att Arn-filmerna skulle ingå i min genre, men så fel jag har haft. Har nu avverkat båda två under två kvällars spänning och de var helt suveräna faktiskt. Vet ju att vi varit på semester vid Vanhem, men mitt intresse för historia har aldrig varit stort så därför brydde jag mig inte om att läsa på alla infoskyltar som fanns, något jag ångrar lite nu...

Klinkerserna i hallen börjar så smått att ta form, så nu snart vi pusta ut. Innan semestern skall hallen vara klar var målsättningen och vi verkar kunna hålla deadlinen...jippi!


Kommentarer
T

Lånar dem gärna, kan vara trevligt att titta på när min soffa alltid är upptagen av en sportintresserad afrikan...

2010-06-15 @ 18:35:58
Anna

Det var samma för mig. Följde mest med och såg den första filmen för Johans skull men jag fastnade totalt :)

2010-06-16 @ 10:20:39
URL: http://annasmyckeform.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0