Turkiet

Åh, inatt kom vi hem från en underbar resa till Alanya i Turkiet. Min mamma, min mormor, och så min egen lilla familj. Kändes så skönt att barnen höll sig relativt friska, så vi kan ersätta Thailandsresans lite tråkiga sjukhusminnen med denna resan. Hotellet låg precis vid havet så både jag, Andreas och barnen låg i vattnet i stort sett hela dagarna. Det var superskönt och varmt! En dag var det lite större vågor, men Pontus njöt som en tok och slängde sig i vågorna och sköljdes med upp på stranden. Maten var superbra och vi upptäckte många små trevliga restauranger.

Nu är det tillbaka till verkligheten som gäller, barnen är svintrötta efter nattens resa så de sover som små grisar. Idag ska vi hinna med ett besök hos Pontus sjukgymnast, handla och åka till scoutgården på Bäverscoutmöte, om barnen orkar det. Imorgon är det arbete igen som gäller, men Andreas körde på stenhårt och gav sig iväg till sitt jobb 2 timmar efter att vi kommit hem. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0