Helg

Helgen startade med filmvising för två av våra vänner. Vi såg "Änglar och demoner" och åt tacos som sig bör på fredagar. Filmen var väldigt bra, men det kändes som att det var evigheter sedan jag och Andreas såg på film. Tack vare Lovefilm.se så kunde vi även se på Mamma Mia, men musikalen vinner med hästlängder.

Lördagen fixade vi i hallen, så nu är garderoberna helt klara...ja, faktiskt hela hallen är färdig. Vi höll inte tiden riktigt som vi tänk, men nu har vi en ny semester som väntar, så helt fel ute var vi inte ändå :) Huvudsaken är iallafall att hallen är KLAR och vi är väldigt nöjda. Nu väntar vi ett litet tag innan vi går in i nästa stora projekt. Sedan åkte vi till Liseberg tillsammans med min familj. Pontus och Morfar åkte massa grejer och jag och Mormor spelade....turgumman vann en hel del, men jag vann inte nåt, som vanligt. Det var en härlig dag med uppehåll under hela Lisebergsvistelsen. Åh, vad kul det var att få träffa lillasyster och R också, känns som att vi nästan aldrig ses nu för tiden och då bor vi ändå ganska nära varandra 

I söndags var kalas för Pontus del, tänk vad snabbt två timmar går när man är hemma själv... sedan åkte vi och röstade innan vi avnjöt av god fiskgratäng! Ännu ett konstaterande av att helgen går alldeles för fort!

Veckan som kommer är fullspäckad med kvällmöten och annat så nu gäller det bara att hålla sig ovanför vattenytan. Idag började jag jobba klockan 6.30, sedan ska jag direkt till barnens förskola och arbeta där till 17.30. Klockan 18.00 ska jag sedan på styrelsemöte på scoutgården, så idag blir en tuff dag, men ändå rolig hoppas jag!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0