Kennet Cup

Idag var vi inne på Heden och kollade på Kennet Cup, en fotbolls cup, startad och arrangerad av Kennet Andersson där alla intäkter går till cancerfonden. Då jag lever tillsammans med en kändiselektriker så fick även jag chansen att skaka hand med arrangören, mycket trevlig. Det vimlade av kändisar och det är tur att Andreas var med eftersom jag tydligen inte kom ihåg namnet på en enda en, bara massa kända ansikten som vandrade runt. Cupen vanns av Kennet Team som i finalen mötte Handbollslaget med Magnus Wislander som lagkapten. Kennet Team bestod av i stort sett alla spelare som var med i VM-truppen -94, så det var fräckt att se dem spela live.

Barnen fick hoppa i hoppborg och studsa på studsmattor fastsatta i gummiband så de flög högt upp i luften. Så sammantaget var hela familjen nöjd och framförallt kändes det bra att vara med och stödja cancerfonden.




Efteråt gick vi och lämnade in min Tierrrajacka på reklamation, då den läckt in vatten i fickorna senast det regnade, håller tummarna för att jag får tillbaka den igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0