3-barns mor

 
Ja, jag är ju faktiskt det! Har lite svårt att fatta hur det gick till, allting gick så snabbt och vardagen knackade på innan man hann fatta det. Nu är den alltså här - vardagen! Det syns väl som mest här kan jag tänka mig, otroligt spontana inlägg och väldigt sällan tyvärr. Kanske har jag inte behovet längre av att skriva av mig, eller så är tiden för knapp, det finns andra viktigare saker att lägga fokus på...

Dock vill jag inte lägga bloggen helt på hyllan, vill så gärna hinna uppdatera så söstra mi ska ha en chans att följa min och framför allt Viggos utveckling, då hon numera befinner sig bortom de sju haven och alldeles för långt ifrån oss :(

I helgen var vi på Kåsjön och åkte skridskor, det blåste mycket och väldigt kallt, men var ändå sådär friluftsmysigt som man längtar efter. Viggo fungerar utmärkt vid sådana tillfällen, han sover som bäst utomhus i sin vagn och märkte inte ens att vi andra skakade av köld efter några timmar på isen.


Han har dock dragit på en sig en läskig hosta och en heshet som låter lite underlig på en skrikande bebis, men i övrigt så mår han nog toppen.

Idag avslutade vi helgen med bubbelbad a'la hela familjen, så nu vet vi att vi får plats alla 5 i badkaret.


Kommentarer
mormor

Sorry det är nog mormor som smittat.
Vi pussades nog lite för mycke sist
Kul att du skriver igen tom pappa var inne å läste igår
Kram mamma

2013-01-30 @ 09:11:06
Systradi

TACK!! Syrran för att du tänker på mig,värmer i mitt hjärta. Vi får boka in en Skype snart så att jag får se hur deg hår för ungarna och er ;) kramar i massor från Hawaii <3

2013-01-30 @ 14:01:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0