Flytt

Så, nu är flytten äntligen avklarad och framför oss står nu ett tomt hus som ska städas och göras små finjusteringar i eftersom vi fuskat lite med lister och sånt småtjafs. Nästan alla kartonger är dock uppackade i nya huset och det börjar kännas bekvämt att gå omkring utan att snubbla överallt. Igår fick jag upp lite ljusslingor på utsidan så nu känns det hemtrevligt. Dock är det mycket kvar och troligtvis kommer det att ta ett tag för jag blir ju inte precis smidigare och piggare.

Vårt internet dröjer ett tag, så bloggen kommer tyvärr inte att kunna uppdateras så ofta som jag skulle vilja, men håll till godo, snart är jag på banan igen. Examensarbetet är inlämnat, så nu är jag snart helt färdig med skolan också....underbart!

Var hos barnmorskan i förrgår och mitt blodvärde har sjunkit så jag jag blev bokstavligen beordrad att äta järntabletter, min teori är att dte beror på min dåliga kosthållning nu under dessa stressiga veckor som varit så jag hoppas att det snart blir bättre eftersom jag tar det betydeligt lugnare nu, annars mår vi bra, Svempa och jag. Trött, javisst, men det verkar inte han vara iallafall så som han far runt. Vad gäller kurvan så ligger vi nu strax under medellinjen, vilket är mysko eftersom jag med Pontus låg över översta linjen, så dte är mycket som är olikt Pontus....

Näe...kartongerna lockar (eller inte egentligen) och jag har tankar på att baka lite idag, så jag får nog pallra mig iväg hemåt.

God Jul och Gott nytt år till ALLA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0