Liseberg

I söndags var det dags för den årliga turen till Liseberg, tillsammans med barnens kusiner med familj samt farmor och farfar, som stod för hela kalaset!

Jag vidgade mina vyer och åkte mycket nytt, vilket var min svärmors förtjänst, för inte kan man tåla att en 50 plusare åker mer än mig som är så ung :) Mycket glad är jag även att min svägerska vågade åka Balder, förra året gick hon ur kön, men i år var det inte så långa köer så hon hann inte bli lika nervös.

Pontus har fått dille på Flumeriden, så den åktes väldigt många gånger....men även Lisebergstornet var en höjdare i dubbel bemärkelse.

Moa var nöjd med ponnykarusell och farfars bilar.







Stort tack till världens bästa svärmor och svärfar som alltid bjuder på sig själva och nästan har roligare än vad våra barn har.... Tänk att vi alla blev som barn på nytt där vi sprang mellan åkattraktionerna, längtar redan till nästa år!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0