Kläder

Idag har jag o barnen varit lediga och bara varit hemma och njutit av dagen. Jag o Pontus har kört sjukgymnastik i vardagsrummet - dansat och sprungit efter ballonger, medan Moa var i källaren och tydligen var påväg ut. Halva garderoben och alla lådor var uttömda i jakten på bästa outfiten. 



Hon har fixat allting själv, overall med dragkedjan uppdragen hela vägen upp till halsen, skor och mössa. Fantastiskt att hon klarar alla momenten själv...

Hennes dag har gått i på-och-avklädnadens tecken:



Mina f.d träningskläder, allt för att spä på mitt dåliga samvete för tränandet som ALDRIG blir av....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0