35

Idag fyller min älskade make 35 år, ett steg närmare 40.... men som tur är känns han inte en dag äldre än 25! Stort, stort grattis, älskar dig faktiskt mest av allt, trots att det kan vara svårt att tro ibland när man blir utelåst, sorry....

Igårkväll skypade jag med min kära systeryster, en främmande känsla av att göra något för första gången, men samtidigt helt underbart att man snabbt kommer in i det vardagliga snacket. Känns konstigt att hon är så långt bort, men skönt att höra att hon lyckats komma ut ifrån toaletten där hon suttit fast i nio timmar, bland annat.... Moa påminner oss varje dag om att M är borta, nu är det mörkt på Hawaii, för här är det dag. Nu kan inte M handla skor till mig för nu är det natt osv. M- vi saknar dig allt litegrann!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0