Skrivkramp...

Har ägnat hela förmiddagen åt att transkribera två intrevjuer till vår B-uppsats, trots att de inte var så långa så tar det enormt lång tid, men det är det värt...

Annars så händer det fasansfullt lite denna fredag, regnigt och ruskigt och känner inte alls att jag vill ut och sova i skogen imorgon natt, men tyvärr är det redan inbokat och svårt att dra sig ur nu pga ruskväder.

Tror att jag ska ta tag i tvätthögarna som fyller tvättstugan innan det är dags att hämta Pontus hos sin extradagmamma, sedan ska jag baka äpplemuffins, ett kul recept som jag hittade i Vi föräldrar...

Åh, i förrgår var vår bröllopsannons med i GP, trevligt men inte så billigt...huuu...347842-2


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0