Mysdag

Idag bestämde jag o Pontus oss för att ha en egen mysdag eftersom jag ligger bra till med mitt pluggande o kände för att bara vara tillsammans. Vi började med en stadig grötfrukost och sedan åkte vi iväg till Öpnna förskolan där vi lekte, sjöng och åt lunch. Därefter blev det en tur till biblioteket och lånade lite kul barnböcker, plus att jag inte kunde hålla mig, utan köpte min absoluta favvobarnbok "Petter och hans fyra getter". Hur jag fortfarande kan tycka om den är ett under, då mina föräldrar jämförde mig med trollet Ludenben - alltid arg och hungrig som en varg, samt att han var extremt luden, vilket även stämmer in på verderbörade.

Nu kom vi precis hem och Pontus var helt slut, så nu sover han nog en stund medan jag återgår till mina studier.

T - ha det bäst i skidbackarna, eller hemma vid spisen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0