TEVA

Äntligen.....nu har jag till slut fått mig ett par nya TEVA-sandaler, efter 7 år, då jag haft dem på mig mellan maj-oktober varje år, vilket blir 3,5 års konstant användande. De har hållt bra, men nu på slutet så släppte sulan ganska rejält och Clas Ohlsson har tjänat lite småmynt på o-ringar som behövdes för att hålla ihop kardborrebanden.

Så igår begav sig hela damligan till Freeport (min mormor, mamma, jag och Pontus) och jag fick ett par nya i födelsedags present. Min mamma kunde inte låta bli utan köpte ett par även till Pontus, så nu är vi verkligen familjen TEVA (Andreas har också ett par, men det dröjer väl honom 7 år innan han får tummen ur att köpa ett par nya han också).



Dagen ska vi ägna åt att gå in våra nya skor :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0