Budgivning

Det är tur att det är Andreas som får alla sms, för jag går i taket varje gång det plingar på in telefon....sååååå spännande att följa en budgivning från andra sidan...den roliga sidan! Kanske ska sälja oftare :)

Imorgon blir det bröllop, mysigt, känner mig på riktigt bröllopshumör och hoppas att det blir superkul, vilket väl iochförsig inte kan gå fel med en av mina bästa vänner som värdinna och hennes sambo som toastmaster.

Pontus ser fram emot en heldag med mormor och morfar imorgon och han har enväldigt bestämt att de ska gå på Liseberg och kjama kaniner och åka  stora nyckelpigan (vad han nu har fått det ifrån....kanske sin morfar som inte satt sin fot på Liseberg sedan en av attraktionerna hette just: Nyckelpigan...ett minne blott....) Han har även önskat att de ska åka buss och spårvagn dit, vilket hans mormor tyckte kunde vara en bra idé efter att jag sagt att min svärmor och svärfar hade skrattat gott åt att Pontus morfar skulle åka kollektivt....nu ska de få vatten på sin kvarn.

Ikväll blir det troligtvis räkor, om min make får bestämma, själv anser jag att det är priset som får avgöra....men det är klart...av budgivningen att döma så skulle det nog fungera ändå....för det verkar ju gå över vår förväntan!!!


En trevlig helg önskar jag er alla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0