Snurrigt värre....

Ibland undrar jag om jag inte är skapt till att arbeta, för jag har flippat ur helt. Jag kommer inte ihåg att jag bestämt träff med mina närmsta vänner, eller att jag ska vara på jobbet tidigare än vanligt, allting är uppochner. När jag kom till gården idag så fann jag två brev som jag postat för några veckor sedan, men som nu returnerats tillbaka till oss pga att det enbart stod för-och efternamn på kuverten. Jag hade glömt att skriva dit adressen...jösses...jag förstår inte att posten hade svårt att lista ut vart Marcus Andersson bodde...är det ett vanligt namn??? Okej, detta får mig att förstå varför jag valt namnet MARMIN, då kommer säkert även förvirrade brevskrivares kuvert ner i min låda!

Veckan (ojdå, har bara gått två dagar) har varit hektisk, med mycket som skulle gjorts, men som tyvärr inte har blivit av. Idag gick jag dock loss nere på Allum och shoppade nåt ofantligt. Jag hade rabattkuponger på PoP, Lindex och Kappahl, så varför inte....det slutade med en klänning, två på byxor, ett par strumpbyxor, två boddys, en munkjacka och två par strumpor till Moa (ett värde av 650,50 kr), en tröja till Pontus (värde 195 kr) och en BH + trosor till mig (värde 328 kr). Här kan man se vem i vår familj som är mest värd...den yngsta såklart, den äldsta mannen fick inte något (hoppsan). Men jag måste ju tillägga att alla mina kuponger måste lönat sig, för såhär mycket rabatter fick jag: 341,23 kronor, är det inte fantastiskt? Ibland känns det nästan som att man tjänar på att handla när man har en rabattkupong :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0