Flytande

Jippi, jag håller mig fortfarande flytande trots en hektisk dag igår. Allting gick precis som jag hoppats och jag kunde t.o.m unna mig en liten stund i soffan när kvällen kom. Har fastnat för "Halv åtta hos mig" och följer det med spänning :) Tur att vi har en inspelningsbar DVD så jag inte missar ett enda gott recept.

Idag är det dags för andra mötet med Bäverscouterna, supermysigt! Familjeaktivitet på hög nivå, får se hur minstingen tacklar det hela, men Pontus ser fram emot det iallafall. Han kommer tycka det är supertrist när det väl är hans tur att börja på riktigt...men lever man i nuet så struntar man i det!

Idag var första gången som Moa inte gav ifrån sig ett ljud när jag lämnade henne på förskolan, hon såg ut som att hon nästan hade tänkt vinka till mig.... Känns så bra!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0