Bakning

Idag har vi bakat som bara den, hela familjen har hjälpt till med blandat resultat. Snart är det dags för första kalaset, så det är lika bra att passa på när vi har lite tid över. Igår gjorde jag och Moa både småkakor och kladdkaka och idag blev det plättbakelser och kokostoppar. Grannkillen frågade varför vi förvarade våra kakor på stolsbenen och jag kan förstå att det såg lite suspekt ut, med alla kakor fint uppradade över hela köket.

Just nu söker Buzzador fler som vill vara med, är du gravid eller har småbarn (alla andra kan också vara med, men just nu är trycket extra stort efter dessa målgrupper) så passa på att anmäl dig och du har chans att vara med i flera olika kampanjer där man får pröva varor helt gratis och sedan sprida informationen om dessa varor till de man känner. Använd följande länk: http://www.buzzador.com/index.php/sv/?refstr=Linapina82  



Kommentarer
Therese F d.y.

nu har jag användt länken!

2011-02-06 @ 22:20:49
Anna

Åå snälla snälla, kan du inte skicka mig receptet på plättbakelser. Fick ett otroligt sug efter sådana nu. För visst är det såna som farmor gjorde? Är osäker på om någon i min familj har receptet... Kram.

2011-02-09 @ 15:18:31
URL: http://annasmyckeform.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0