ÄNTLIGEN

Efter 13 år har jag gjort det!!!!!! Jag har lyckats med mintkyssar!!!! Jag har gjort ett test varje år, men det har antingen blivit för löst eller bara en klumpig massa som inte gått att klicka ut. Idag är en historisk dag och lite plåster på såren efter en vaniljfudge som blev en (väldigt god) vaniljkola igår. Lyckan är total och blir ju bara bättre när barnen utbrister att det är det godaste godis de smakat och slåss om att slicka ur skålen! Okej, de är inte helt runda, men jag blev så paff när det fungerade så jag struntade helt i formen och det estetiska, dessa skall inte ätas med ögat utan med en gom som längtat i 13 år!!!



Kommentarer
mamma

Det ska bli gott på julafton
GRATTIS

2013-12-04 @ 15:24:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0