Paus

Ligger hemma med världens tråkigaste magsjuka mitt i sommaren och tänkte då passa på att göra lite förklaranden till min frånvaro på bloggen. 

Senast jag skrev var det full fokus på att ladda inför mitt första lopp, Spring Cross 2014, som gick på Djurgården i Stockholm. Loppet gick bra och jag kom i mål 25 sekunder senare än vad jag hade som mål. Efteråt nådde jag ett antiklimax och nu under sommaren har det varit svårt att få till några längre rundor. Nästa mål är dock Göteborgsvarvet 2015, så snart är det dags att ladda om. 

Semestern har varit kanon, först några dagar på Legoland och Lalandia där vi firade midsommar. Sedan bilade vi ner mot Kroatien och kom hem efter fyra veckor då vi drog direkt till Tjörn och Dalsland. Förra veckan var det värmebölja här hemma, så vi har passat på att bada väldigt mycket. Nu ligger jag här i sängen och orkar ingenting, så surt!

Anledningen till att jag inte skriver så ofta längre beror på att jag har fullt upp med allt annat och framförallt vill jag vara en närvarande mamma och inte stå med telefonen i näven jämt. Så för att sålla lite i livet blir det bloggen som får komma i andra hand tyvärr. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0