Jippi-äntligen blodgivare

Som jag försökt, 2005 var första gången tror jag, men så blev jag gravid. Sedan testade jag igen, men hann aldrig med då jagblev gravid igen. Sista gången 2014 så fick jag inte lämna pga för få röda blodkroppar, jag hade börjar springa, vilket jag aldrig tidigare gjort och då kan man tydligen trampa sönder sina blodkroppar och då får man inte lämna blod, så jag skulle komma tillbaka om ett par år. 


Detta har gnagt i mitt inre och idag var jag på möte på kommunhuset och när jag cyklade därifrån så stod blodbussen där, helt perfekt. Jag hade tid, inga barn som skulle hämtas, så jag sprang in och nu var allting perfekt... så om fem veckor är det ok att lämna blod! Så skönt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0