Skidor

I helgen tog vi en impulstur med husvagnen till Isaberg i Småland för att campa och åka skidor. Det var barmark överallt utom i backarna, där det var gott om snö. Härligt soligt, och fler backar än vad jag förväntar mig. Det blev en grym helg. 

Tog en liten löparrunda på lördagsmorgonen, som tyvärr resulterade i två blåslagna knän, då jag föll handlöst över en rot. På hemvägen var vi några centimeter ifrån att krocka med en älg som sprang rakt över vägen precis framför oss, det gick bra efter en tvärnit, men lite senare fick vi ett hårt stenskott mitt i ögonhöjd i framrutan, men trots några smärre missöden så var det så underbart att komma hemifrån och ta en liten mellanåkning innan vi drar iväg igen. 

Viggo var grym, tog de röda backarna med glans, sjungandes på "Roadtrip" hela vägen ner. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0