Sälen

Vecka 11 hade vi en underbar vecka i fjällen. Vi passade även på att ta en dag i Trysil, vilket gav mersmak, så dit lär vi åka igen. Så härligt att alla barnen åker i alla nu. Minns såväl för några år sedan när jag funderade på ett fjärde barn, men när jag och Andreas stod på toppen av en backe och tittade ut över vidderna, bestämde vi oss. Nu vill vi inte ha en förälder ståendes i dalen med en barnvagn längre, nu vill vi åka alla tillsammans! Och nu är vi där... Viggo åkte tom någon svart backe och jag klarade av Väggen, som varit ett smygande mål i mitt liv. Riktigt rolig skidåkning för hela familjen och på kvällarna körde vi bastubad, god mat och en hel del hos dryck slank också ner under veckan. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0