Tillbaka till vardagen...

Så, nu var min VFU period (praktik) slut för denhär gången och det har varit jättespännande och givande. Som vanligt när jag står inför något nytt, i detta fall fortsättning på kursen, så blir jag lite förvirrad och hade ingen koll alls på morgondagen förrän nu när jag hade tid att kolla schema och annat som ska vara klart tills nu. På torsdag blir det luciafirande med dagmammorna klockan 8.00 på morgonen och det ska bli såååå mysigt, första lucian som Pontus är med och "medverkar". Hoppas även att läkarbesöket hos öronmottagningen imorgon blir positivt för nu har han tydligen haft öroninflammation som vi behandlat med droppar i en vecka (han själv har inte ens märkt av det) och om han inte är bra tills imorgon så lär han inte får vara med på minisim avslutningen och det vore jättetråkigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0