Bihåleinflammation :(

Usch, då har man åkt på bihåleinflammation med allt vad det innebär, dundervärk i huvudet, rinnig näsa, lite fisförnäm hosta och grymme trött i kroppen. Knaprar tabletter hela dagarna, men det hjälper föga...

Kan väl till viss del skylla mig själv då jag tillbringade lördagsnatten i vindskydd och en temperatur runt noll kanske och redan innan kände mig lite krasslig, men vad gör man inte när det är möhippa...kul hade vi iallafall så det var ju inte helt bortkastat.

Nu får dock mitt och två andras projektarbete i storlek B-uppsats lida, då min hjärna bara går på halvfart pga allt snor som slåss med cellerna, men lite mer te och en yupplur under en filt i soffan kanske kan hjälpa till...


Kommentarer
Jenny

Glöm inte de slemlösande tabletterna och nässpray av något slag.

Tar du över Pontus sjukdomar?

2007-10-16 @ 20:46:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0