Så, då ska man hinna med att blogga lite också...

Äntligen har jag tagit tag i detta och hoppas att jag kan hinna skriva av mig av vardagens små bekymmer och annat....

Underbara höstdagar, man vet inte vad man ska ha på sig på morgonen för att vara lagom klädd till eftermiddagen, men vad gör väl det, så länge solen skiner. Pontus nya intresse är att plocka lönnlöv på vägen till dagmamma Monica, sedan sitter han med dem i sulkyn och låter vinden blåsa på dem så de fladdrar, mycket underhållande.

Mitt nya intresse borde vara blöjor, då jag tillbringat två av kvällens timmar med 6 andra människor i ett förhörsrum och pratat om blöjor för en marknadsundersökning....intressant? Ja, faktiskt och framförallt var det väldigt god fika och vi fick belöning i form av presentcheckar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0