Tandläkare

Så, då har man varit hos tandhygienisten idag eftersom min ordinarie tandläkare hade fullt upp. Men i ärlighetens namn så går jag hellre till hygienisten för de är inte så hårdhänta och pratar mer med mig som patient. Tandläkaren brukar oftas föra samtal med sin sköterska och då kan jag lätt känna mig lite som femte hjulet... Jaja, allting såg iallafall bra ut och det var ju skönt, min största fasa är att visdomständerna ska krångla så jag får dra dem, men det verkar lugnt än så länge.

Idag är sista dagen att anmäla sig till Badkarsrallyt 2008 och det har hunnit komma in 11 ekipage i skrivandets stund, så i år slipper vi ställa in....JIPPIE! Känns som att det flyter på som det ska och idag ringde tidingen och undrade hur läget var. Hoppas bara på mycket publik, nu när vi har Allum som konkurrenter, så vet man ju aldrig. Glöm inte att det är den 19 april med start vid Kåhögsbron i Jonsered klockan 12.00, målet är vid Kyrkbron i Partille!

Har precis suttit i solen och pluggat och ska snart iväg på simskolan med Pontus, det gick för övrigt bra när vi var med senast, nu när han har börjat i en grupp med äldre barn så var jag ju lite osäker, men han verkar fixa det och vi gör ju de övningar som passar honom och på hans premisser.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0