Virus

Så, då var Pontus halva antibiotikakur och man börjar känna sig som hemma på sjukhuset. Trevlig kvällspromenad upp, men mindre kul på morgonen då vi är ganska trötta av oss. Tyvärr fick han feber idag, vilket kändes lite tokigt då han går på en väldigt stark antibiotika som ska hålla alla bakteriella infektioner borta, men näe då...då smyger det in sig ett litet virus istället och sätter sig på halsen. Så idag har Pontus klagat över ont i halsen och gått på smärtstillande och febernedsättande, medan vi har städat huset inför att en mäklare kommer imorgon och ska värdera. Läkaren som kollade på honom nu på kvällen sa att om det inte blir värre så är det lugnt, då kommer det troligtvis gå över av sig självt, så vi hoppas på det. Sänkan låg på 40, vad nu det betyder?? Alla mina sjukvänner vet säkert....

Imorgon börjar jag skolan efter 12 veckors sommarlov, så nu är det bara att begrava sig i böckerna igen och låta familjen lida av att jag är stressad och rädd att inte hinna med allting.


Kommentarer
J

Hörde att av mitt F att han hade fått feber, trist.



Spännande med mäklarbesöket. Jag håller en tumme.

2008-08-31 @ 23:16:03
Lina

Håll två!!!

2008-09-01 @ 14:43:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0