My Dog

Idag har jag o Pontus varit på Hundmässan och sett när Chiva (mammas Golden Retriver) ställdes ut, tyvärr var hon yngst (6 månader) i sin klass vilket resulterade i att hon blev fyra av fyra hundar, men hon var väldigt duktig och himla söt. Pontus var mycket road av alla hundar som var överallt och han har en viss förmåga att identifiera sig lite väl mycket med dessa djur, så mesta tiden spenderade han på golvet krypandes och skällandes eller sittandes i någon hundbur. Charmigt tyckte många, men inte hans mamma som nu har en väldigt hårig och smutsig son att ta hand om.

Impulsiva Lina har även börjat att renovera köket såhär de sista dagarna av ledigheten. Nu håller luckor och lådor på att målas och Andreas har rivit hela taket så orginalbrädorna kommit fram, så det ser ut lite som en bastu just nu, men det blir nog bra så småningom.

Har även tagit tag i min för tjocka mage och försöker äta lite nyttigare och har bestämt mig för att tillsammans med min familj ta en kvällporomenad varje dag, än så länge har det gått bra, för vi började igår :) Får väl se om det hjälper, men det är ju faktiskt tanken som räknas...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0