Ett år närmare 30...




Så idag fyller men 26 år....inge märkvärdigt med det, mer än att solen har behagats lysa hela dagen och telefonen har gått varm. Det är konstigt det där att ju äldre man blir destu fler kommer ihåg att man fyller år... annars var det pest och pina att fylla år mitt i sommaren när man var liten, det var ingen som var hemma och firade och hur kul var det att vänta till hösten, då fanns det ju inga goda jordgubbar att ha på tårtan kvar!

Dagen har jag och Pontus tillbringat i en nyinköpt liten pool, men ändå så stor så att både jag och han fick plats gott och väl.
 
Jag spräckte även hemligheten till min syster att Pontus ska bli storebror i februari och stoltare moster får man leta efter....

Veckan har jag och Pontus tillbringat på Tjörn med mycket bad och bus med mormor och morfar. Det var 20 grader i vattnet, men trots det så vågade jag bara doppa mig en enda gång. Mormor lärde Pontus att säga att mamma är en badkruka, mycket lustigt!
 
Lite jordgubbsplockning hann vi också med vilket förgyllde Pontus dag!


Kommentarer
J

Vad skönt med ett bad i poolen. Då måste den lille mannen varit glad.

2008-07-05 @ 10:11:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0