Prinsessor

Måste bara tacka tant Grön, tant Brun och tant Greddelin för att mitt liv just nu är väldigt influerat av prinsessor. Pontus största nöje är att läsa boken "prinsesssagor" noga noga och viktigast är att titta på själva prinsessorna. Samtidigt ska han helst ha en av sina rosa prinsessnappar i munnen också, då är hans dag fulländad....
När han ska sova är det också ganska viktigt att de rosa napparna är med, speciellt idag då båda zebrorna var nytvättade och hängde på tork, snacka om bra substitut att då ta till en prinsessnapp :)


Kommentarer
J

Vilken underbar skrutt ni har. Han är min favvo alla kategorier!

2008-07-15 @ 20:05:39
M

Vem av oss är vilken färg? Vår kille är bäst!

2008-08-21 @ 23:24:40
Lina

För mig var det självklart: T=brun (såklart), M=grön, J=greddelin....kunde ju inte blivit bättre :)

2008-08-25 @ 12:22:29
M

Ja, J är kanske lite mer greddelin är vad jag är. Att T är brun var ju ganska självklart.

2008-08-28 @ 17:19:42
Lina

Jag tycker att du är grön...vet inte varför, men visst har du en del grönt på dig, eller har haft någon gång iallafall....

2008-08-28 @ 20:01:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0