Piano

Har precis varit i kyrkan och övat med ett gäng skolbarn inför skolavslutningen på torsdag, blev hastigt och lustigt tillfrågad om inte jag kunde spela piano när de sjöng och visst kan jag det! Många låtar blir det och samtidigt så känns det lite kul att få vara med på en skolavslutning eftersom min egen inte var så himla spektakulär.... Klarade iallafall examinationen och ska nu bara sätta mig med lite komplettering och justering och sedan ska jag gå på riktigt sommarlov.

Kändes som semester i helgen då vi husvagnade oss ner till Träslövsläge och njöt av att bara vara familjen i den tropiska hettan. Nationaldagsfirande i Varberg med små solstrålar som sjöng sommarsånger, en tur till Fun city som inte vara så fun som vi trott och många timmar vid stranden där Pontus gjorde geggemoja som han gärna kletade in oss i.

T: ha det bäst på semestern, hann nog aldrig säga det ordentligt innan du åkte.

Söstra mi får också ha det härligt och passa på att njuta lite efter allt slit på jobbet!

Förra onsdagen fick en kompis en liten dotter, så nu längtar jag bara tills jag får komma och se underverket...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0