Herpes

Åh, efter flera dagar på läger och strålande sol fick jag som ett brev på posten, två gigantiska herpesblåsor på läppen. Detta medför att jag har svårt att äta, dricka och prata och känner mig allmänt hängig och deppad. Tills Pontus dagmamma i morse tipsade om ett plåster som man kan sätta på. Lite tveksam begav jag mig till apoteket och köpte dessa något dyra plåster och gjorde en chansning. Men WOW! Vilken känsla, de bedövar och känns inte alls och framförallt är de diskreta och gör att jag känner mig lite vackrare iallafall. Tack för tipset!
Blev så till mig så jag var tvungen att maila till Compeed om min upptäckt och tacka för att de hjälpt mig genom den här sörjan.image51
Pontus fick testa på att vara Pumba för en kväll!image52
Jag själv var Zazo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Marmin

VARJE DAG SKER SMÅ UNDER - men så lätt det är att ta dem för givet!

RSS 2.0